tiistai 14. tammikuuta 2014

Prinsessa tuli taloon

Heh, ei siitä viime postauksesta mennytkään kuin hetki kun aloin odottamaan uuden tulokkaan saapumista :D
Perjantai yöllä meille saapui Mecberger Ruska 

Sintti on jo 5kk, Jenni Ojala on hänen aikaisempi emäntä joka on myös tehnyt hyvät pohjat neidille. 
Jennin ja Sintin yhteistyötä 



Vielä ei olla ehditty mennä yhdessä treenaamaan hallille, mutta varasin lauantaille ajan meille. Kotona olemme harjoitelleet vähän seuraamista, istumista ja maahanmenoa. Olemme kyllä sitäkin enemmän ehtineet käymään ja touhuamaan muita juttuja: Sintin sanoin

  • Kävimme katsomassa pelottavia agilitykisoja, joka ei sitten ollutkaan niin kamalaa, (mutta kyllä siellä oli pari pelottavannäköistä koiraa)
  • Tutustumassa kahteen eri lemmikkiliikkeeseen, ne oli kivoja koska siellä oli leluja ja ruokaa. Sain toisesta kaupasta valjaat ja lelun. Toisesta paikasta sain lisää leluja, touhupallon ja oikean luun!
  • Julkisella bussilla kulkeminen oli myös todella epäilyttävää, mutta sitten loppujen lopuksi mielenkiinto kasvoi niin suureksi että olisin halunnut tervehtiä jokaista kyydissä olevaa. Kuljimme kolmeen eri kertaan bussilla.
  • Kävimme emännän työpaikalla, siellä oli ihan ok meininki ja kivoja ihmisiä
  • Eläinlääkäri oli myös tosi kiva paikka, siellä sai possuilla ja syödä paljon herkkuja, enkä edes huomannut kahta piikkiä selässäni
  • Kaksi mummelia pyysi kylään, eikä siellä ollut mitään erikoista joten päätin nukkua (en edes huomannut kissaa)
  • Olen myös tavannut pienen lapsen, se oli kiva, sen naamassa oli jotain hyvää ruokaa jonka nuolaisin pois.
  • Pelailin jotain kummallista älypeliä, mutten ihan vielä tajunnut sitä täysin? Me varmaan kuitenkin harjoitellaan sellaisia vielä
  • Sitten olen miettinyt soittoa Sintin suojeluliittoon, minun pitäisi muka joskus olla yksin! Se on tähän asti ollut kamalaa, enkä tykkää siitä. Tänään kuitenkin osasin olla jo hetken kiltti, sitä ennen kuitenkin koitin lukea hampaillani kirjaa. Eilen sain vielä olla keittiössä, mutta nyt minut siirrettiin makuuhuoneeseen. Rikkoutuneella lasiastialla taisi olla jotain osuutta asiaan, kun se oli vaan tippunut ja sen lasinsirut olisi voineet rikkoa minun tassut, minulla ei siis ollut mitään tekemistä keittiön pöydällä. Saatoin kyllä unohtaa pyyhkiä nenän jäljet ikkunasta Sintti + pöydän korkeudelta? Emäntä siis tuumasi että keittiö on minulle liian vaarallinen paikka olla yksin.
  • Kaikista parasta kuitenkin on että minun emäntä on aivan hulluna minuun <3 li="" nbsp="">
  • Eikä nuo perheen muutkaan koirat pidä minua ihan kamalana, se toinen jopa leikki minun kanssa 20 sekunttia tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti